Alla julklappar köpta

Idag vart det äntligen stan med Fanny, mycket kul att träffa henne känns som evigheter sen.
Men dagen börja inte riktigt som jag tänkt, men så kan det blir ibland glad att det ordna upp sig,
går tyvärr inte in på detaljer.

Men på stan börja vi med att shoppa lite till oss själva, kan inte fatta hur shopping kan vara så underbart.
Men det vart mycket julklappar med, så himla skönt att allt är färdigt köpt, nu är den stressen borta, och det ser fullt under våran garan.
Det vart inte så långvarit på stan vi åt lite lunch sen åkte vi hem, det strömma in folk och jag orkar verkligen inte trängas med dom. Men va nere på Åhlens och det verka lugnare än var det brukar men det lär nog slå till mycket till helgen.

Imorgon jobbar jag igen och jobbar fram till julafton, känner på mig att jag kommer vara helt slut efter det.
Men glöm inte bort Åhelns julklappskväll imorgon mellan 19.00-21.00 Handla för 300 och får 50 kr värdecheck på åhlens, jag står dock på plattan hela dagen och det känns mindre kul men men har inte stått där någonting än så det är väl bara att bita ihop. Kom gärna och säg hej=)

Nu är också inbjudan till våran lilla nyårsfest utdelad hoppas på att vi blir några styckan.
Längtar lite dit att får pynta lite nyårstema här hemma älskar verkligen att göra iordning fest tillställningar.

Nu kommer lite bilder från idag


örhängen från Åhlens 119:-


Tröja från H&M 100:-


Skor H&M 150:-


Linne Monki 100:-


Linne Monki 90:- Jätte bra linne att ha under tröjer


Avslutar med lite julmys joker var så nyfiken på sitt paket han hörde att det lät om den när jag slog in
så han kan inte sluta lukta på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0