Fjärde advent

Veckorna har gått så himla fort, det är redan 4 advent,
och det är julafton om 5 dagar. Längtar faktist dit så man får lite ledigt :)
Idag har det också varit mycket på jobbet, väldigt mycket grinigt folk.
Folk som först klagar varför det är så lång kö, och sen på att vi inte slår in.
Men seriöst man måste förstå att om vi skulle slå allt så skulle kön vara
dubbelt så lång och det skulle ta dubbelt så lång tid.
Där har ni förklaringen till att vi inte slår in paket.

Igår var det julbord och jag GLÖMDE ta kort överhuvudtaget så
besviken på mig själv. Men det var jätte mysigt, och julbordet
var super fint och maten var KANON god.
Smaka skinka för första gången på alla år, för jag har verkligen
som minne att den ska vara så himla äcklig men Sandra hade
gjort det så god. Vi alla åt så vi sprack så vi satt nog i en timma
och klaga på att magen svällde upp som en ballong.
Vi satt också och kolla på massa roliga klipp från youtube
så sjukt att man kan skratta så mycket åt alla knäppa människor.
Men min Favvo är Gorgis, Jontes kompis som härmar laser mannen
(se nedan.) Han gör alla rörelse och säger exakt samma sak rätt.

för övrigt blir det en lugn kväll Jonte åkte nyss iväg med Jeppe så
det är bara jag och min lilla bebis Joker hemma, så det blir att gå
en lite promenad, tända lite ljus, slå in paketen till julklappsleken
som vi ska ha på Torsdag, helt klart köpt två kanon paket men
det nämner jag inte här vad  det är för något, det får jag göra efter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0