Fredagsmys

Många tycker att det är jätte skönt med helg, för en annan är det bara början av min arbetsvecka, har inte ledigt först på torsdag känns sådär faktist.
Men är super glad att Martina kunde byta tid med mig på söndag eftersom jag ska på bröllop på lördagen.
Men vill bara vara ledig i helgen längtar till den 26 december för efter det är jag ledig länge =)

Har nyss varit ute med Joker och måste säga att vädret va ganska okej, tyckert det är skönt för Jokers del så slipper han gå ut och lida.
Fick en så rolig bild på Joker och hans boll här om dagen måste lägga upp den=)

Men hoppas nu alla får en mycket trevlig helg, själv ska man på bröllop på lördag det ska bli spännande
3 bröllopet på ett halv år känns jätte konstigt, innan dte hade jag bara varit på två st i hela mitt liv haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0