Influensa

Igår sluta det med att jag var tvungen att gå hem från jobbet, det jag minst ville,
men det tog stop. I måndags kväll var det som de börja jag fick verkligen ont i hela kroppen
var helt tjut färdig, men tog två ipren så somna jag och dagen efter (tisdag) kändes det jätte bra
fram till lunchen så sprack det.
Nu har jag förklaringen till varför jag har varit så död efter jobbet varje dag nu,
jag har ansträngt mig så dant och verkligen säckat ihop hemma.
Men jag hoppas det är över snart, idag känns de lite bättre iaf fick sova ut igår, imorse ringde jag vårdcentralen
och som väntat fick jag inte komma dit hon va säker på sin sak det var influensan som går jag har fått,
men tycker det va så konstigt att jag varit dålig i flera månader fram och tillbaka, men ne jag hade
haft otur sa hon, jag har fått allt  skit man kan få antagligen, oh tack verkligen det var det jag ville höra, en chansing!!!

men hon tyckte jag kunde komma imoron kvart i tio och ta en nummerlapp så KANSKE jag får en tid,
för det gör jag nog, hatar redan allt med sjukhus att göra och det här gjorde saken inte bättre.

Dagen har inte vart som väntat direkt men efter samtalet kände jag att nu måste jag göra nått, så jag gick ut med Joker och sedan gav jag mig fan i att jag skulle orka laga lite gröt och det gjorde jag, första gången faktist
men det vart gott, sen dess somna båda jag och Joker i soffan och vakna upp några timmar senare och
då vart det att gå och hämta ut paketet från nelly och köpa nässprej och lite tjurmuskel ben till Joker som
han bara älskar.

Paketet från Nelly var efterlängtat fast de gick väldigt fort måste ge dom beröm för det, men klänningen
satt inte bra, eller den satt väldigt bra på kroppen förutom att den satt inte fast i bysten ordentligt, så det blir en retur på den, så hitta jag en ny klänning på Hm.






Ny inköpt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0