Julafton och den börja kanon bra

Igår hade vi vad man nu kan kalla det en "lill-jil" hur mysigt som helst.
Det vart gröt, glögg, julklapps spel, och kortspel =)
Jag vann En bok (SEXIKON= ett sexuellt lexikon) och jag vann
skålar som passar mina glöggmuggar och så vann jag badgrejer.
Så jäkla kul är det att spela såna spel och vilken panik man får haha.
Det roligaste är iaf att tävla om en viss grej iår var det en sjungande
tomte som jag och sandra slogs om.

På kvällen sen vid halv ett tiden så följde jag sandra och richard hem,
 och när jag kom hem senare hade Jonte tänt ljusen igen och
lagt mitt paket under granen och ville att vi skulle byta julklapp nu.
Jag har vägrat att göra så för jag ville byta på morgonen men
pga av den väldigt mysiga stämingen så vart det så.
Och jag fick det jag verkligen ville ha en ADIDASKLOCKA.
Min jul är så räddad absolut den bästa julklappen<3  

Nu måste jag fixa iordning mig för snart ska vi ut till lindö
till mamma och pappa och ikväll blir det att åka vidare till rambodal.
Och ikväll ska jag ta massa mysbilder som jag kommer lägga upp inom kort.



 Min och bara min :D



GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0