Julbord

Kom precis hem från jobbet, hann inte blogga något i förrgår för att jag kom inte hem först halv 10
och igår vart det med att komma hem åka och handla till julbordet och
sen vart det en jätte mysig kväll med Ida, mycket vin och prat alltid mysigt.
Men det bästa är att jag ocg Ida har bestämt nu att den 27/12
blir det stockhom över dagen:)

Men idag blir det julbord med Sandra och Richard här hemma, jonte
vägra boka julbord någonstans han kännde sig som en gamling
då sa han, så han erbjöd sig att bjuda
oss alla på julbord istället, och så blev det.
Kommer bli hur mysigt som helst har inte ätit någon
julmat än så det ska bli jätet gott.

Måste även GRATTTTTTA handbollstjejerna till finalen så jäkla grymma.

Nu ska jag lägga mig i soffan är helt slut i fötterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0