Julhandeln bara rullar på

Just nu är det tufft på jobbet kön tar aldrig slut, ne nu är verkligen julen i fullgång.
jag har nog aldrig längtat till den 23 december så mycket, att denna jobba period
ska ta slut, så galet trött på att slå in paket.
Ne nu låter jag väldigt negativ, men man blir verkligen trött på paketen.

För övrigt är Joker hos Jontes mormor och morfar, och jag saknar honom redan, 
Helgen har varit bra, i fredags fick vi leka bärgare åt hilla men förutom det vart de att se världens bästa 
sunes jul, så galet bra, Håkan är verkligen min idol " Kolla sune störtlopp" eller "bla bla bla ARMEN." 
Efter jobbet på lördagen vart åka raka vägen till rambodal och se lite fotboll och sen åkte jag och mötte Sandra och Richard och det blev lite lek för Joker och Öjje och lite kaffe och skit snack för oss.
Vi planerade bland annat en tripp till Stockholm som jag hoppas blir av :) 

Men nu blir det att se beck är så trött efter dagens arbete.



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0