Måndag den 13/12-2010

Det var tufft att gå upp imorse måste jag säga, men det gick till slut.
Får dock hoppa in för Helen imorgon så det blir ingen ledig dag som jag så fram emot,
den får blir på onsdag då ska jag träffa Natta och äta lite lunch, köpa dom sista klapparna och
sedan blir det att fixa håret, det behövs fy det ser för jäkligt ut.

Idag kom klänningen och tröjan från Hm, helt nere i min klänning så himla snygg och tröjan med:)
Känns som jag behöver köpa lite nytt så trött på min tråkiga garderob den måste helt klart förnyas :)

Reklam : ÅHLENS HAR JULKLAPPSKVÄLL PÅ TORSDAG, DEN HÅLLER PÅ MELLAN 19.00-21.00.
SJÄLVKLART SKA NI GÅ :)

Och eftersom jag måste jobba imorgon fick Joker vara kvar hos Jontes mormor och morfar och nu saknar jag
ihjäl mig efter honom, så imorgon efter jobbet blir det att gå en lång promenad med honom och sen mysa massa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0