Rån

Efter mycket sömn, nässprej, te, ipren så känner jag mig mycket bättre, har ju inte termometer hemma men
känns som febern  är bort och jag är så himla gald nu är de bara halsen som spökar lite men de struntar jag i.

Idag har vi hunnit vara ute hos cissi och cacke och det är lika trevligt varje gång och Joker tycker de är lika kul
varje gång att få träffa sina syskon och mamma. Vi åkte även och köpte nytt halsband, mat och godis till honom.
Sen vart det och handla lite mat och frukter.

Men nu kommer jag till det som hände strax efter att vi kom hem, pressbyrån här brevid hade blivit rånat,
känns läskigt för det måste varit precis efter när Jonte och petta hade lämnat av mig för att åka vidare för att spela lite data på io, sjukt att man är så nära ett rån, när jag tittar ut är det avspärrat och massa poliser och polishundar. Men som tur va så fick killen som råna inte med sig ett dugg och han hade sprungit iväg stackars
lilla misslyckade pojke.

Nu ska jag sova efter att jag varit ute med joker och träffat sandra, richard och lilla Öjje :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0