Slutet av tisdagskvällen

Helt sjukt underbart med en ledig dag imorgon, då ska jag, Bella och jag hoppas Natta ner på stan
shoppa dom sista julklapparna och jag håller tummarna för att Natta ska fixa mitt hår
men fick nyss sms om att hon inte mår något vidare (krya på dig.)
Längtar så mycket att få gå i affärer och titta på kläder känns som evigheter, låter lite konstigt säkert
för att jag jobbar på stan, men man orkar verkligen inte gå på stan när man jobbar där och tiden
räcker inte till man hinner absolut inget på rasten.

Fick hem min älskling idag men kom på att jag har tvätten så det blir ingen riktigt lång promenad idag som jag planerat, men fick höra att Jontes mormor och morfar har gått massor idag, och just nu ligger han och sover i soffan så jag tror inte det gör så mycket.
Ne nu måste jag ta tag i tvätten och så hade dom satt upp en skylt i farstun om att alla måste flytta cyklarna så det är väl bara att göra det med dock tror jag att min cykel har frusit fast haha har inte rört den sen vintern kom.



Invigade mina nya skor och topp idag galet kär i dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0