Länge sen !!

Nu var det länge sen jag skrev här, känner att det är inte min grej.
Det är kul ett tag men man tröttnar snabbt jag har för dålif fantasii ..
Jag har fortfarande inget spec att meddela.

Eller jo våran nya biiiil kommer kanske idag hoppas hoppas :)
Och det är inte långt kvar tills joker bli ett år :)
Var hos vetrinären i onsdags och tog ett års sprutan och kolla
han hälsa och den såg super dupe bra ut :)

Ne nu ska jag äta för snart är det skola igen sista lektionen
men ingen ledighet för det för imorgon är det Åhlens mellan 10-15 !!

Just det vi har startat ett damlag i Dacka igen, någon som är sugen
säg till lira för att hålal igång lite, tar det inte jätte seriöst:)

Puss och kram skumbanan <3



Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film eller dagens låt :)

Det är bara att tipsa om en film eller låt i respektive inlägg :)

Är du med i båda så har du större chans att vinna :)

2011-03-23 @ 12:04:10
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0